środa, 29 października 2014

Wyzwanie pierwsze: czytaj!



Pierwsze wyzwanie polega na czytaniu. Nie ważne ile i w jakim czasie, ważne żeby czytać. Zaczynam od nadrobienia zaległości. Książki te zakupiłam hm... Rok temu? I tak cały ten czas sobie leżały, kurzyły się i czekały aż w końcu znajdę chwilę żeby do nich zajrzeć. I znalazłam! Nie ważne, że rok później. Już zapomniałam, jak to fajnie jest usiąść pod kocykiem z ciepłą herbatką i dobrą książką w ręku. Jak za dawnych, dobrych czasów... I teraz kiedy chcę, nie jest tak trudno znaleźć czas na czytanie. Trzeba po prostu chcieć!

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej książki "Chce się żyć" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam ją czytać i jestem pod ogromnym wrażeniem! Wciągnęłam ją na raz i z czystym sumieniem polecam! Jak skończe nadrabiać zaległości to myślę, że sięgnę po wiecej książek tego autora :).

      Usuń